Jugar és salut: Tautogrames


 

Al racó de Sa lluna hi vaig descobrir, fa uns dies, un nou concepte: Tautograma, que és un text, en vers o en prosa, on les paraules comencen per la mateixa lletra. 
Sa lluna ho va veure en un altre blog on va participar i alhora ens va animar a jugar-hi. Un bon joc i un bon descobriment. He pensat que algun mes ho proposaré al Lletres i fils.

Deixo la meva proposta al blog de Sa lluna amb la lletra 'F':  

Ferotges fogueres fumegen, famolenques flames fiten flors fredoliques. Fatídic foc... fereix febles fades frisoses.

Comentaris

  1. Hi ho vas resoldre molt bé! 😉
    Em pensava que hi hauria menys participació que la que vaig tenir, tot i que hi ha gent que em va dir que tornarien i encara no ho han fet. Però ja saben que al meus jocs poden venir tantes vegades com vulguin i quan vulguin, que la porta està sempre oberta.
    Quan ho proposis em tindràs aquí. Gràcies per fer-ne difusió, és un joc molt entretingut i additiu, segons alguns. 😉
    Aferradetes, bonica.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies a tu, nina! Sí que és un joc que enganxa i tot i que em va costar al final me'n vaig sortir, hehe.
      Has tingut prou participació, sí, està bé que ens animem a col·laborar entre nosaltres i saber que sempre tenim les portes obertes en aquests espais.
      Jo no hi tinc gaire participació al Lletres i fils però igualment agraeixo tots els que ho feu, i encara que poquets, tots els textos són benvinguts!

      Aferradetes, bonica

      Elimina
  2. Te n'has sortit molt bé!!! Enhorabona!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, Carme! Ja és difícil ja, hehe, però és tot un repte!

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada