Deu anys, deu mots: Recopilatori

.

'Deu anys, deu mots' ha estat la proposta d'escriptura que ens ha acompanyat aquest estiu per celebrar el desè aniversari de creació del blog. I bé, vaig anunciar que faria un recopilatori amb tots els textos que heu anat enviant i aquí el tenim. En el document que adjunto aquí a sota el podeu visualitzar i descarregar, si algú té algun problema per fer-ho que m'ho digui i li faré arribar per correu electrònic. He seguit tots els passos d'un vídeo-tutorial per poder-lo publicar aquí.



Descarregar fitxer

Ara que s'acosten els mesos freds de l'any, des de casa i amb alguna beguda que ens proporcioni escalfor, podem anar llegint els textos que hem escrit tots els que hi hem participat. Un cop més em queda agrair la vostra escriptura i que hagueu volgut col·laborar a fer possible aquest recopilatori i aquests deu anys.


Comentaris

  1. Ja el tinc i m'ha agradat moltíssim!.😊
    Gràcies a tu per fer aquest recopilatori tan maco.

    Aferradetes, nina.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Els agraïments són recíprocs :)
      M'alegro que t'hagi agradat, nina.

      Aferradetes.

      Elimina
  2. L'he pogut descarregar. T'ha quedat molt bé. Gràcies

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que bé que també l'hagis pogut descarregar.
      Gràcies a tu, Xavier.

      Elimina
  3. Tota una feinada molt ben feta. Me'l he descarregat per tenir-lo i poder rellegir-lo i recordar aquest estiu, passat en tant bona companyia !. Felicitat i gràcies !!

    ResponElimina
    Respostes
    1. El podem rellegir els cops que vulguem per, com bé dius, recordar un estiu ple de lletres i "deures" que ens han ajudat a passar millor la calor.
      Gràcies a tu, Artur!

      Elimina
  4. Intentaré que algun "savi", me'l des carregui i em fera vergonya no haver-hi participat...
    Petonets, Núria.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Roser, si cliques on diu 'Descarregar fitxer' se t'obrirà en una finestra nova, i després des d'allà hi ha l'opció de descarregar-lo. Espero que algú et pugui ajudar, si no és així m'ho dius i com que tinc el teu correu te l'enivaria allà.
      I no et preocupis, em sap greu que no hi hagis participat, però això no es pot pas forçar. Un altre cop serà.
      Petonets, i espero que et trobis millor.

      Elimina
  5. Jo també el tinc a l'ordinador. Moltes gràcies Núria, t'ha quedat molt bonic!
    Els rellegirem així de tirada tots,altre cop.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que bé que tu també el tinguis. Fa gràcia rellegir-los tots de cop, tantes històries diferents que hem construït entre tots.

      Una abraçada, Carme.

      Elimina
  6. Moltes gràcies pel convit llençat a l'aire que he pogut dur a terme amb tota la meva il·lusió, gràcies per la tasca i pel regal embolcallat que ens deixes per a les fredes hores que vindran, deixem que les paraules reposin junt a una copa de vi, unes espardenyes càlides i una bona companyia com és la vostra.
    Gràcies de nou a tots vosaltres per deixar-me participar de la vostra sapiència i paciència. Fins aviat.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies a tu per dur a terme la tasca de l'escriptura, fer-ho amb il·lusió i compartir-la amb nosaltres. Que gaudeixis de la lectura omplint les hores fredes en companyia de les càlides paraules que hem teixit entre tots. De nou, agraïda per la teva participació, qui sap si.

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada