Comença l'estiu i amb ell la proposta de Lletres i fils d'aquesta estació: què us inspira aquesta fotografia? Agafem alguna de les dues barques i anem mar endins? O les deixem a la sorra i ens capbussem a l'aigua per refrescar-nos? Sigui com sigui, que aquestes barques i aquesta mar ens portin inspiració per a crear un text. Cadascú el que vulgui: poema, relat, pensament, carta, diàleg... de l'extensió que es vulgui. Tenim tot l'estiu per endavant!
Us animeu a participar-hi? Us llegeixo ;-)
PROPOSTES REBUDES
· Chica: Barcos parados

Nuria, me atrevi e aqui está o link de minha participação:
ResponEliminahttps://circuladas.blogspot.com/2026/06/saudando-nova-estacao.html
beijos, feliz VERÃO por aí! chica
Moltes gràcies pel teu atreviment, vaig al teu blog a llegir-te, chica.
EliminaFeliç hivern on ets tu, una abraçada!
M'enduc la foto.
ResponEliminaJa hi aniré pensant… a veure…
Una abraçada.
Tota teva, Carme. A veure què ens surt...
EliminaUna abraçada!
Una foto molt bonica.
ResponEliminaPensaré alguna cosa per les lletres i fils d'estiu. ;-)
Aferradetes, Núria.
Amiga nuria, boa noite de domingo!
ResponEliminaVenho trazer a minha:
https://meumarsagrado.blogspot.com/2026/06/singrar-e-descansar.html?m=1
Gostei da proposta.
Tenha dias novos abençoados!
Beijinhos fraternos