M'assec vora les barques,
contemplant-les damunt la sorra
d'una platja solitària.
El mar de fons, el cel serè
i el sol de bon matí
omplen de calidesa
la solitud del meu cor.
Tot resta quiet:
les barques, les onades;
El mar de fons, el cel serè
i el sol de bon matí
omplen de calidesa
la solitud del meu cor.
Tot resta quiet:
les barques, les onades;
només els pensaments
neden entre llàgrimes de sal,
nàufrags d'una ànima solitària.
Calma a fora, remor per dins.
Vindran les veus cridaneres
ressonant per tota la platja.
Potser les barques
es posaran en moviment,
i jo me n'aniré amb elles,
navegant en el mar infinit,
perdurant dins meu la remor
de solitud que ja ha tocat fons.
* * *
La meva aportació a Lletres i fils de l'estiu.

0 comments:
Publica un comentari a l'entrada