diumenge, de juny 21, 2026

Lletres i fils | Estiu 2026

Comença l'estiu i amb ell la proposta de Lletres i fils d'aquesta estació: què us inspira aquesta fotografia? Agafem alguna de les dues barques i anem mar endins? O les deixem a la sorra i ens capbussem a l'aigua per refrescar-nos? Sigui com sigui, que aquestes barques i aquesta mar ens portin inspiració per a crear un text. Cadascú el que vulgui: poema, relat, pensament, carta, diàleg... de l'extensió que es vulgui. Tenim tot l'estiu per endavant!

Us animeu a participar-hi? Us llegeixo ;-)


PROPOSTES REBUDES

· Chica: Barcos parados


6 comentaris:

  1. Nuria, me atrevi e aqui está o link de minha participação:

    https://circuladas.blogspot.com/2026/06/saudando-nova-estacao.html

    beijos, feliz VERÃO por aí! chica

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies pel teu atreviment, vaig al teu blog a llegir-te, chica.

      Feliç hivern on ets tu, una abraçada!

      Elimina
  2. M'enduc la foto.
    Ja hi aniré pensant… a veure…
    Una abraçada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tota teva, Carme. A veure què ens surt...
      Una abraçada!

      Elimina
  3. Una foto molt bonica.
    Pensaré alguna cosa per les lletres i fils d'estiu. ;-)
    Aferradetes, Núria.

    ResponElimina
  4. Amiga nuria, boa noite de domingo!
    Venho trazer a minha:

    https://meumarsagrado.blogspot.com/2026/06/singrar-e-descansar.html?m=1

    Gostei da proposta.
    Tenha dias novos abençoados!
    Beijinhos fraternos

    ResponElimina