dissabte, d’octubre 02, 2021

Lletres i fils | Octubre 2021


Som a plena tardor, aquesta estació de paisatges que es tenyeixen de colors grocs, ataronjats, vermells... i la vuitena proposta de Lletres i fils gira entorn aquesta estació. Es tracta d'escriure un text que porti per títol "Somnis de tardor". Poema, relat, diàleg, reflexió... el que cadascú vulgui i l'inspiri aquest títol. I si voleu acompanyar el text amb alguna fotografia, dibuix, música... endavant!

Us animeu a somiar i a expressar els vostres somnis? Endavant doncs amb les propostes! 
Podeu consultar les bases i propostes anteriors clicant aquí
 
HI HAN PARTICIPAT:
· Carme 
· Artur  
· Roser
 

10 comentaris:

  1. Doncs a per feina! Tot just el tingui, t'ho deixo aquí.

    Aferradetes, nina.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé, bonica, quan tu vulguis.
      La porta dels somnis està oberta.

      Aferradetes.

      Elimina
  2. Molt bé, Núria, visca els somnis de tardor! Els anirem pensant, somiant i construint…

    Una abraçada de colors de tardor.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs vinga, a somiar amb aquesta estació plena de bells colors.

      Una abraçada tardoral, Carme

      Elimina
  3. Respostes
    1. Ets la primera!
      Ara vaig al teu raconet :)

      Gràcies bonica, aferradetes.

      Elimina
  4. Deixo aquí el meu petit relat !.
    https://blueinstant.blogspot.com/2021/10/somnis-de-tardor.html
    Salut :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ara vaig cap al teu espai, Artur! Gràcies per la teva participació.
      Salut!

      Elimina
  5. Em sembla que recuperaré un poema que porta aquest títol i l vaig posar fa deu anys!!!
    Petonets, Núria.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Roser! Quina il·lusió que tinguis un poema precisament amb aquest títol. M'agradarà llegir-lo, segur que és ben bonic.
      Petonets, Roser.

      Elimina