dijous, de desembre 02, 2021

Lletres i fils | Desembre 2021

L'Estel de Mura


Arribem a l'última proposta de Lletres fils d'enguany amb aquesta imatge de l'Estel de Mura. Per si voleu saber d'on ve i us serveix d'inspiració us deixo l'enllaç a una entrada d'un altre blog on s'explica: https://percaminsdelbages.blogspot.com/2010/12/lestel-de-mura.html
L'Estel de Mura doncs presideix els carrers del poble per les dates nadalenques i m'ha semblat adient per a la proposta d'aquest desembre. La fotografia és de fa uns anys. 
Dit això, què us inspira? Poema, relat, carta, reflexió, haiku, tanka... el que vulgueu.
 
Aprofito per donar les gràcies a tothom qui ha participat a la proposta al llarg de l'any, feta amb l'objectiu d'ajudar a trobar inspiració per imaginar històries, escriure-les i gaudir-ne, sense cap tipus d'obligació. L'any que ve continuem!
I si és el primer cop que passeu per aquí i voleu fer un cop d'ull a les propostes anteriors cliqueu aquí.
 
Us animeu a participar?

 
PROPOSTES REBUDES:  

· Salluna: Llumetes
· Núria: Estels

15 comentaris:

  1. Una foto molt maca que ens farà rumiar... ja començo!.

    Aferradetes, Núria.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Som-hi doncs! A pensar-hi!

      Aferradetes, bonica

      Elimina
  2. Jo sempre dic, que Nadal no m'inspira gaire, però ja miraré de trobar la manera...

    Una abraçada, Núria!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Segur que sí que trobaràs la manera, i la història tampoc ha de girar necessàriament entorn Nadal, hehe.

      Una abraçada, Carme

      Elimina
  3. AQUÍ vos deixo el meu.
    Gràcies!

    Aferradetes, nina.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que ràpidaaa!! Hehe, ara me'n vaig cap al teu raconet ;)

      Aferradetes, bonica, gràcies per ser-hi.

      Elimina
  4. Té algun sentit especial aquest estel de mura<' alguna història que ho expliqui???
    M'agada molt
    Petonets, Marta.

    ResponElimina
    Respostes
    1. A l'església de Mura hi ha una imatge del nen Jesús, la Mare de Déu, Sant Josep i els Reis d'Orient, i hi ha un estel també que els guia, aquest estel el van agafar per posar-lo com a motiu nadalenc. És molt maco i quan és de nit encara més.
      Veig que m'has tornat a dir Marta, no si et confons de blog hehe, però em dic Núria. No és que no m'agradi el nom de Marta però jo no m'ho dic pas.
      Petonets, Roser

      Elimina
    2. Gràcies per a la informació NÚRIA i perdona si et batejo de tat en tant és que sóc un xic despistada...

      Elimina
  5. Ja has tornat a Mura ? !! hehehe...... a veure, a veure que en trèiem !

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs no, tornar-hi no hi he tornat encara, ja la tenia de fa temps aquesta foto. Però vaja, ja hi tornaré ja, hehe.
      Vinga, a pensar a veure què en surt d'aquí!
      Bon vespre, Artur!

      Elimina
  6. Et deixo el meu, també !
    https://blueinstant.blogspot.com/2021/12/les-llumenetes-de-nadal.html
    Bona nit :)

    ResponElimina
  7. Sembla que ens haguem posat d'acord, perquè també acabo de publicar el meu, hehe.
    Me'n vaig cap als vostres espais, Carme i Artur!
    Moltes gràcies!

    ResponElimina