Avui us presento una nova activitat en què he combinat fotografia, natura i poesia i que forma part del projecte La Ploma: es tracta de 'Natura endins', una exposició amb fotografies d'ocells, flors i papallones i poemes del llibre 'Camins de vida' i que faré a la La Figaflor Llibreria Espai Cultural d'Abrera.
L'exposició l'he pensada i preparada amb l'objectiu de divulgar espècies que es poden trobar en l'entorn més proper, i també és una invitació a passejar per un espai natural amb respecte i cura, posant-hi atenció amb tots els sentits, despertant interès per aprendre a conèixer i reconèixer allò que veiem, ja que "només s'estima allò que es coneix".
Els textos que acompanyen l'exposició, inclosos en el llibre 'Camins de vida', fan referència a la natura, compartint haikus, tankes, acròstics i un parell de poemes breus.
El pròxim dijous 5 de març a les 6 de la tarda hi haurà la inauguració, on explicaré algunes característiques principals i curiositats de les espècies fotografiades i parlaré del llibre 'Camins de vida'.
L'exposició es podrà visitar fins el 30 d'abril en l'horari habitual de la llibreria:
Dilluns - de 16 a 20 hores
Dimarts, dimecres i dijous - De 10 a 13 i de 16.30 a 20 hores
Divendres - De 10 a 20 hores
Dissabte . De 10 a 13 hores.
Quedeu convidats a la inauguració el proper dijous o a visitar l'exposició qualsevol altre dia.

Enhorabuena por esta exposición, NÚRIA.
ResponEliminaTe deseo mucho éxito con "Naturaleza adentro"
Espero que pases un buen día.
También tienes la puerta abierta a mi espacio.
Un saludo.
Muchas gracias, Marisa.
EliminaQue tengas un buen inicio de semana.
Me pasaré por tu espacio.
Un saludo.
Molt interessant aquesta exposició, llàstima que es faci tan lluny.
ResponEliminaEspero que vagi tot bé.
Aferradetes, preciosa.
A tu et queda lluny, sí, llàstima perquè segur que t'agradaria. Ja en compartiré algunes imatges, així podràs gaudir-ne, ni que sigui digitalment.
EliminaMoltes gràcies, nina.
Aferradetes, preciosa.
Et desitjo un bon èxit en aquesta exposició, on segur que aportaràs tot el teu saber i poesia, per la natura.
ResponEliminaUna abraçada ;)
Moltes gràcies, Artur. Aquesta és la intenció, compartir i aportar natura i poesia.
EliminaUna abraçada i bona setmana!
Enhorabona i espero que vagi molt bé, Núria.
ResponEliminaSerà una exposició guapíssima, amb les teves fotos i poemes.
Una abraçada
Moltes gràcies per les teves paraules, Carme.
EliminaUna abraçada.