divendres, de setembre 02, 2022

Lletre i fils - Deu anys, deu mots | Setembre 2022

 .

.


Arriba la proposta de Lletres i fils i, com ja vaig avançar, escriureum un text on s'incloguin les deu paraules de la proposta 'Deu anys, deu mots'.

Mantindrem els mots tal i com estan (masculí o femení, singular o plural), l'extensió del text és lliure i tenim tot el mes per publicar-lo. 

Us animeu a participar a l'últim repte d'aquesta proposta estiuenca? 



PROPOSTES REBUDES
· Artur: Proposta extra

· Salluna: Paraules
· Núria: Deu paraules
· Carme: Fil de setembre 


Es pentina davant
el vell espill daurat
de l'àvia,
sentint els batecs
desbocats
per l'enyor
de l'estimat.
Davant la llum
que venia del carrer
i que topant amb ella
omplia d'ombres
una part de l'habitació,
recordava mente seguia
endreçant els cabells,
els camins 
per on la vida l'havia dut,
una vida que volia
de lletres amb ploma,´
i que s'havia quedat
rere una munió de fils
i una màquina de cosir.
-qui sap si-

* * * * *
Aquell rierol d'aigües transparents semblava talment un espill. Ja havia clarejat el dia i la llum del sol acaronava el camp daurat des d'on s'obrien camins cap a llocs desconeguts. Vaig seguir-ne un, el que tenia més a la vora, sense saber on em portaria. Tenia uns arbres majestuosos a cada banda i les seves ombres feien que els raigs de sol no caiguessin de ple damunt meu. Un dels arbres tenia unes lletres gravades al tronc. Quanta vida hauran vist! Sense esperar-ho, uns fils invisibles em van unir a aquells éssers vius i els batecs del meu cor es van fer cada cop més intensos. Encara no havia arribat a la fi del camí quan l'enyor cap a aquells éssers que deixava enrere em va colpir l'ànima.
-Àngels Reig-

10 comentaris:

  1. Per descomptat que sí, amb el termini d'un mes, segur que sortirà alguna cosa...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Segur que sí, tenim marge per anar-hi pensant...
      Gràcies, Carme!

      Elimina
  2. Respostes
    1. Som-hi! Continuem fent funcionar la ment a veure quines històries crea :D
      Salut!

      Elimina
  3. Com no sé on deixar-ho, ho faré als dos llocs.😅
    AQUÍ ho teniu.

    Aferradetes, nina.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ara vaig cap al teu raconet ;)

      Aferradetes, nina.

      Elimina
  4. Respostes
    1. Però encara hi ets a temps, si et ve de gust!!
      Petonets, Roser.

      Elimina