diumenge, de gener 02, 2022

Lletres i fils | Gener 2022

Imatge extreta de la web Pixabay

Primer de tot desitjar-vos un bon any 2022 ple de salut i bons moments per recordar. Amb el desig també que les paraules ens acompanyin i poguem compartir-les arriba la primera proposta de l'any, l'onzena del repte Lletres i fils.

Com ja sabeu he volgut que aquest primer fil de l'any fos participatiu i vaig proposar, als qui més vau respondre l'any passat, que em diguéssiu una paraula cada un, més la que hi he afegit jo. I aquest ha estat el resultat:
Carme - merla
salluna - solitud
Artur - silenci
Núria - llum
Moltes gràcies per les vostres paraules i ara el repte és escriure un text on apareguin totes quatre. L'extensió és lliure així com el gènere: relat, poema, carta, diàleg, reflexió, dietari... el que us inspirin aquests quatre mots. I qui vulgui escriure més d'un text, endavant! I si voleu el podeu acompanyar d'una fotografia, dibuix, música... 

Si és la primera vegada que passes per aquí pots conèixer el llistat de fils i les bases d'aquesta proposta visitant la pàgina del blog: Lletres i fils.
T'animes a participar-hi? ?

 
PROPOSTES REBUDES: 

· Salluna: Solitud
· Artur: Dia de Reis  

14 comentaris:

  1. Ja soc, aquí, Núria! Al peu del canó de les teves Lletres i fils, amb la il·lusio d'un nou any i d'una nova temporada. Em vaig fent meves les quatre paraules, que de moment em suggereixen un contingut ben poètic.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que bé, Carme, que estiguis il·lusionada! Les teves paraules m'encoratgen a continuar endavant amb la proposta.
      I també penso que totes quatre paraules són molt poètiques, de moment encara no tinc res en ment però sí que sembla que portin cap a una poesia, a veure què ens surt!

      Elimina
  2. Me les emporto, de moment, fins que trobi on posar-les.

    Bon any, nina! 🥂
    Aferradetes.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Totes teves, segur que sabràs trobar un bon lloc on posar-les i, com sempre, sabràs fer-ne un text ben bonic.

      Molt bon any per a tu també, nina.
      Aferradetes.

      Elimina
  3. Sense voler, sembla que ens posat una mica d'acord en les paraules ! : )
    Ja ha començat l'any...doncs mans a la feina !!

    ResponElimina
    Respostes
    1. La veritat és que sí que totes les paraules estan ben encaixades, hehe.
      Vaig esperar a tenir les vostres paraules per triar la meva, en tenia de pensades dues o tres, i al final coneixent les vostres vaig pensar que "llum" era la que més bé hi quedaria, hehe.
      Apa doncs som-hi un any més, a pensar i escriure!
      Bon any, Artur!

      Elimina
  4. A veure si aquest any m'animo, tot i que de moment encara no puc posar cap post a veure si passades les vacances , algú em dona un cop de mà....
    Petonets, bonica.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si t'animes Roser ja saps que aquí sempre ets benvinguda.
      Petonets per a tu també.

      Elimina
  5. Respostes
    1. Vaig a veure'l i a llegir-lo.
      Gràcies, bonica

      Elimina
  6. Hola! Et deixo un "Regal de Reis", !!
    https://blueinstant.blogspot.com/2022/01/dia-de-reis.html
    Bon any !!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, Artur! Vaig a descobrir el teu "regal de reis"!
      Bon any!

      Elimina