Tautograma: Lletra S | Lletres i fils


Sols. Solitaris.
Sota salzes seiem.
Soledat sorollosa,
sanglots salivats.
 
Sense samarreta,
sense sabates,
sense sandàlies,
sense somnis...
sense sostre seguim.
Sol·licituds silenciades,
sacrificis sense sort.
 
Saciats, sadolls,
sospirem: sorpresa!
Sabó. Sarró. Sucre. Sal.
Sucs. Sopes. Síndries.
Sardines. Salsitxes.
Safates saboroses.
Santuari sagrat.
Saludem. Somriem.
 
Salvats, 
sota sostre,
sargim sacs,
sembrem solidaritat.
Sostenim, sempre,
sense sostres.

Un altre tautograma, aquest amb la lletra S, per al Lletres i fils de juny. Vols participar-hi? https://nurialaroca.blogspot.com/2021/06/lletres-i-fils-juny-2021.html
 

Comentaris

  1. ooooh em deixes sense paraules! 👏👏👏
    M'ha agradat moltíssim.

    Aferradetes, nina.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies, bonica.
      La veritat és que quan el vaig començar no sabia cap a on enfocar-lo, i vaig començar a escriure frases fins que ho vaig anar lligant i ha quedat aquest text.

      Aferradetes d'un divendres a la tarda.

      Elimina
  2. Ostres! Quina passada, t'ha quedat fantàstic! I amb molt de sentit. Un aplaudiment molt llarg....

    Bon cap de setmana i una abraçada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies, Carme! No m'imaginava escriure'n un de tan llarg, però mira, va sortir així. Hi ha lletres que hi ajuden una mica també, en aquest cas la S té força possibilitats.

      Bon cap de setmana!

      Elimina
  3. Caram noia em trec el barret, la paraula sense t'ha donat molt de joc...Felicitats
    Petonets, Núria.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, Roser. Com li he dit a salluna quan vaig començar no sabia cap on enfocar el tema, però va ser arribar a la paraula "sense" i em va sorgir la idea, i d'aquí tota la resta.
      Petonets, Roser

      Elimina
  4. Ho trobo impossible, i en canvi tu ho has fet!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Diuen que no hi ha res impossible, només hi ha coses que costen una mica més.
      Gràcies, Xavier

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada